دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی تک ساز

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی تک ساز

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ های جدید , دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم , دانلود آلبوم , دانلود فول آلبوم , متن آهنگ , آهنگ شاد , تک ساز,تکساز

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام پاییز

Download New Music From Mehdi Moghaddam Called Payiz

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی مقدم به نام پاییز به همراه تکست موزیک

ترانه : میثاق راد , تنظیم : آرش خادمی , میکس و مستر : آرمین مرسی

دانلود با بالاترین کیفیت هم اکنون از پردیس موزیک با لینک مستقیم .

مهدی مقدم به نام پاییز


دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام پاییز

متن آهنگ جدید پاییز با صدای مهدی مقدم

♫♫♫

من بی تو داغونو تو کنارش آرومی

ولی حالمو دیدی ولی بازم رفتی با اونو

عشق , عشقو بی تابی تو هدیه به من دادی

من بی تو تنهامو کنار اون شادی

چشام خیس میشه وقتی نیستی پاییز میشه وقتی نیستی

اشک چشام میریزه سر ریز میشه وقتی نیستی

غم میگیره صدامو آره تموم لحظه هامو دل تو دلم میلرزه وقتی نمیمونی باهامو

من بی تو درگیرو تو از عشق من سیر

آره روزامه که با تو بودن شده تقدیرو

دل دلهره دارم غم میده آزارم تو پیش من نیستی ولی من هنوز دوست دارم

چشام خیس میشه وقت نیستی

پاییز میشه وقتی نیستی

اشک از چشام میریزه سر ریز میشه وقتی نیستی

دل تو سینم میلرزه وقت نمیمونی باهامو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۵
tak3az admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی