دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی تک ساز

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی تک ساز

دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ های جدید , دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم , دانلود آلبوم , دانلود فول آلبوم , متن آهنگ , آهنگ شاد , تک ساز,تکساز

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۳ ب.ظ

متن آهنگ جدید خیلی حساسم از لیلا فروهر

متن آهنگ جدید خیلی حساسم از لیلا فروهر

Leila Forouhar Khayli Hasasam متن آهنگ جدید خیلی حساسم از لیلا فروهر

متن آهنگ جدید خیلی حساسم از لیلا فروهر در ادامه مطاب

متن آهنگ جدید خیلی حساسم از لیلا فروهر

وقتی که با منی

با من حرف میزنی

خیلی زود رنجم

خیلی حساسم

بودن با تو

مهمه واسم

واسه همینم

دل به تو بستم

تا آخر عمر

عاشقت هستم

اسمت که میاد

تنم میلرزه

زندگی با تو

شادیه محضه

خیلی خوشحال

که تو رو دارم

هیچ چیزی با تو

من کم ندارم

وقتی که با منی

با من حرف میزنی

حس میکنم روی ابرام

وقتی که مغروری

یا تو ازم دوری

حس میکنم خیلی تنهام

وقتی که با منی

با من حرف میزنی

حس میکنم روی ابرام

وقتی که مغروری یا تو ازم دوری

حس میکنم خیلی تنهام

خیلی زود رنجم

خیلی حساسم

بودن با تو

مهمه واسم

واسه همینم

دل به تو بستم

تا اخر عمر

عاشقت هستم

وقتی که با منی

با من حرف میزنی

حس میکنم روی ابرام

وقتی که مغروری یا تو ازم دوری

حس میکنم خیلی تنهام

وقتی تو اینجایی با من تنهایی

حس میکنم غرق رویام

وقتی پیشم هستی

میگی که دل بستی

نمیدونم دیگه کجام

وقتی که با منی

حس میکنم روی ابرام

وقتی که مغروری

حس میکنم خیلی تنهام

وقتی که با منی

با من حرف میزنی

حس میکنم روی ابرام

وقتی که مغروری یا تو ازم دوری

حس میکنم خیلی تنهام

وقتی که با منی

با منی

اختصاصی تک ساز


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی